Карпатська солідарність на етикетці

Наталя ГОРБАНЬ

21.05.2009
Нині глобалізація готова поглинути, здається, все. Серед десятків видів продуктів у величезних супермаркетах люди обирають зазвичай ті, які бачили в рекламі, адже детально читати і обдумувати написане на етикетках просто немає сил. У цій ситуації дрібні українські підприємства просто не мають можливості конкурувати з розрекламованими брендами. Таким чином, місцевий виробник розчиняється в супермаркетах і тихо вмирає, що, в свою чергу, породжує безробіття та ще більшу безнадію. Щоб боротися з такими невтішними тенденціями і разом завойовувати місце під сонцем, виробники Карпатського регіону вирішили об’єднатися. (далі)

Оставить комментарий

Вы должны войти, чтобы оставить комментарий.